vineri, 31 ianuarie 2014

Zborul


Azi am călătorit mult.
Sufletul meu a dorit să te întâlnească.
A obosit, a renunțat...
Ne-am pierdut.

Îmi e frică.
El e firav, e plăpând...
Și când e ploaie și când e vânt,
preferă să admire cerul de deasupra norilor
Și să-și imagineze ploi de stele și că poate zbura.

Îmi fac griji pt el...
E așa fragil.
Nu-și amintește că aripile sunt la mine.

E frig, e întuneric, nu se mai văd culorile aripilor,
nu mai pot emana fericire și nu mai pot dărui un zâmbet.
E o suferință  acustică...
Plouă…iar picătura mi-a umezit aripile,
nu mai pot zbura în căutarea Lui.
Am încercat să mă învelesc cu o frunză,
dar vântul a fost mai puternic...
Nu-mi rămâne decât să mă învelesc cu Pământ!
Oricum  sunt nimic fără Suflet!
Mă vreau înapoi!

Un spectacol de culori mă trezește...și o rază îmi deschide pleoapele...
Sunt fericită!
Sunt în zbor spre văzduh...
Am să-L găsesc și n-am să-L mai las niciodată să plece!

Azi am zburat pană la Soare...
Acolo stau sufletele.
Dar  mi-a atins aripile și mi-au luat foc,
Era așa frumos, dar dureros!


Am fost mai vulnerabil decât sufletul meu!

With LOVE,
A.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu