luni, 16 noiembrie 2015

Erotismul dragostei

   O senzație de rece pe pielea fierbinte îmi trezește simțurile adormite după un joc erotic al dragostei mult așteptate. Două degete ce se tot plimbau pe conturul coapselor deja descoperite de lenjeria martoră a secretului nostru.  O mângâiere ușoară a buzelor şi un sărut  lung pe gâtul descoperit de buclele răvășite, care se lasă ușor până pe sâni. Îi căutam degetele alea incitante, buzele alea senzuale cu care-mi șoptise că-s cea mai frumoasă și sexi femeie din lume. Mă amăgește cu atingeri tandre, cu senzația unificării a două suflete ușoare...purtătoare de dragoste.
    Îmi vine să urlu de bucurie și să-l mai iubesc încă odată. Dimineața asta nu visez, ci mi s-a îndeplinit visul. N-aș vrea să deschid ochii atât de repede, aș vrea să mă mai trezească încă odată și încă odată...de câte ori e nevoie. Mi-am dăruit toată senzualitatea şi toate visele. S-au împletit împreună cu dorința și au deschis împreună poarta spre iubire...
    Răsuceam cearceafurile de parcă ne roteam odată cu Pământul. Exersam ritmurile inimii în acord cu respirația. Ne mototoleam, ne sifonam, ne luam de la capăt, ne îmbinăm și ne reluam.
    Un simplu dans de tango în patul vechi din casa amintirilor. În mijlocul beției de senzații să te trezești că vrei să-mi seduci iarăși pielea, să-mi guști sărutul și apoi să-mi împletești părul așa cum energiile noastre s-au împletit printre atingeri, gemete, cuvinte picurate pe sâni, pe coapse, pe tălpi, printre plăceri primordiale acompaniate de scrieri ale degetelor în acorduri de simțuri.
   O noapte, un ceas, un Univers deschis de doi creatori de iubire într-un act sacru. O placere acceptată de ambele trupuri și dorită de ambele suflete.
With LOVE,
A.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu