duminică, 26 ianuarie 2014

Dacă


Sentimentele, dacă nu le exteriorizezi și ești îndejuns de puternic să le ascunzi și să le îmblănzești aproape că seamană cu mierea din cafea...
nu se vede și nici n-o poți mirosi findcă aroma cafelei este mult prea puternică... Iar tu înseamă că ești precum cafeaua?
Se prea poate să nu fi cunoscut sentimentele cele mai puternice.
Nu am avut timp să-mi umplu inima cu mizerii.
Cum să porți după tine ceva ce nu-ți aparține și care-ți vine urât?
          Nu ai oglindă acasă?
Am încercat să-mi analizez trecutul până în momentul de față, când privind ceasul de pe perete mi-au pătruns gângăniile dracului în stomac.
Mi-am dat seama că mă urmărește pas cu pas amintirea celui cu pricina.
Aș merge la farmacie să cer un medicament puternic, dar le încercasem pe toate.
          Cel ce și-ar face efectul trebuie prescris de medic.
Cum să merg să-i spun că am gângănii în stomac.
Ar râde de mine și aș plânge. Sunt sigură de asta.
Ș-o să afle și cel ce mi-a implementat gângăniile alea împuțite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu