joi, 12 noiembrie 2015

Război vs. iubire

   Câmpuri de bătălie se întind în faţa ochilor, pe după munți, pe întinse câmpii și ne-ajung și pan’ la suflet. A fost vreme de război între noi, un război de sentimente și fiori. M-ai cucerit cu flori și sărutări și m-am predat dragostei.

   O, Doamne cât de bine-i să fii sub autoritatea iubirii și torturată de fiori și sărutări. Cât de mult mi-a crescut iarba pe suflet și câte rândunici și-au făcut cuibul aici, pe câmpurile bătăliei! Ne-am contopit!

   Te-am respirat în vreme de pace și te-am iubit în vreme de război.
   Ne-am compus din paradoxuri, ne-am destrămat în neant, am zburat în văzduh și am păcătuit în iad.
   Mi-a lipsit curajul, iar strategia am construit-o în ură, pe când a ta a fost gândită în vreme de iubire cu sinapse, tipuri de reacții, idealuri și vise.
   Relația, unde termenii antagonici se atrag și se resping reciproc, pe rand, fiecare deget cu centimetrii de simțiri.

With LOVE,
A.S. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu